Rindbach wasserfall

Prelep sunčan dan, popodne sam odlučila provesti kvalitetno sa Chimuelom. Ovaj put odluka je pala da idemo pa gde završimo, onako bez očekivanja – najlepše.

Vozali smo se celom zapadnom stranom Traunsee-a.  Kad smo došli do Ebensee-a sišla sam sa glavnog puta i počela da se vozam ulicama Ebensee-a. Pročitavši ime grada očekivala sam neko jezero u blizini. Međutim, kako ga nisam našla, odlučila sam da se vozam ulicama.

Gmunden

Bez ikakvog očekivanja pratila sam put ispred sebe. Ulice su se sužavale i postajale jednosmerne, u jednoj je čak bio i preusmeravan saobraćaj zbog radova. Nakon ulice u kojoj su preusmeralvali saobraćaj, dočekao me pomalo loš put (zbog radova), ali i jedan mostić preko rečice. Naselje je bilo izuzetno mirno. Nakon ovog mostića više nije bilo kuća, ali su šuma i reka obećavale očekivani mir.

Neočekivano iznenađenje

Došao je trenutak oduševljenja, pojavio se manji pravilni vodopad. Zbog pravilnog oblika pretpostavljam da je vestački, ali to ni u jednom trenutku nije umanjilo njegovu lepotu.

Vozeći ka njemu došla sam do potoka koji se slivao sa obližnjeg brda. Prelivao se preko kamenja ulivajući se u Rindbach. Malo dalje se nalazi manji šljunkovit parking, koji se ne naplaćuje. Sa parkinga kreću pešačke rute, među kojima je i ruta do vodopada Rindbacher.

Rindbach

Malo sam prošetala uz reku i uživala u pogledu na obližnje planine. Kad sam ugledala tablu sa vremenom potrebnim za obilaženje ruta, shvatila sam da se u blizini nalazi se Rindbacher Wasserfall.

Naravno, da sam odlučila da ga obiđem, ali kako sam bila lenja, mislila sam da ide i Chimuelo samnom. I išao je, do mosta kod kog počinje šumski put, odavde sam morala sama. Nakon 5 minuta pešačenja šumskim putem, stigla sam do vodopada. Preko reke, uz sam vodopad, prelazi maleni drveni mostić. Žubor vode koja se probija uzanim prolazom između kamenja i pogleda na taj prizor je, zaista, bio umirujuć. Odlučila sam da taj trenutak potraje, pa sam napravila pauzu.

Rindbach Wasserfall

Šumski put se nastavlja drugom stranom reke. Zbog stenovitog područja na nekim delovima puta su metalne stepenice, drveni mostić i stepenice urezane u krečnjak. U ovom delu puta vide se kaskade i pritoke koje se slivaju niz strme planinske padine.

Nakon poslednjeg ledenog doba

Veoma uzana dolina Rindbach-a, što nije slučaj kod Trauntals-a, dokazuje da ova dolina nije bila zaleđena tokom poslednjeg ledenog doba.

Rindbach

Glečer pao par stotina metara u Rindbachtal, ostavljajući za sobom, kao svedoke, usece lednjak. Ukopao se 170 metara, nakupljajući na sebe morene.

Niz sporedne doline, uključujući i dolinu Rindbach, otopine glečera su se slivale u niže doline. Nakon ledenog doba pejzaž je značajno redizajniran. Topljenjem leda, pre oko 17.000 godina, Rindbach je prvo odnosio nagomilani šljunak, sve do krečnjaka koji su bili ispod. Što je formiralo vodopad i klisuru. Traun glečer se razdvojio blizu Bad Ischl-a. Dok su otopine glečera na zapadu napravile sliv Wolfgangsee, Fuschlsee, Mondsee i Attersee. Deo otopina koji je tekao ka severu stvorio je sliv Traunsee.

Rindbach wasserfall

Planinaska jezera Ebensee-a nastala su od glečera Toten Gebirges i Höllengebirges.